Maan

Prima, snel en vakkundig het wespennest 🐝 aangepakt. Goede communicatie en uiterst vriendelijk. Zeer aan te bevelen!

Rosmalen

Bekker

Fijne communicatie met een ervaren specialist uit de regio.

Ouwerkerk

Paul

Heel snel en vakkundig geholpen. Ik zou de volgende keer weer hun bellen.

Zwolle

Lagendijk

Zeer snel geholpen. Netjes gewerkt. Kreeg nog info over welke wesp het ging en een afbeelding erbij. Zeer tevreden 😊

Oud-Gastel

Denise

Snelle /vriendelijke service met duidelijke afspraken

Nieuw beijerland

paul

oosterbeek

Jeffry Heynemans

Na een aantal weken een wespennest met rust te hebben gelaten, kwamen de beestjes vlak voor onze vakantie binnen vertoeven. Op zondag meteen gebeld en de volgende dag stond de verdelger al voor de... Na een aantal weken een wespennest met rust te hebben gelaten, kwamen de beestjes vlak voor onze vakantie binnen vertoeven. Op zondag meteen gebeld en de volgende dag stond de verdelger al voor de deur. Vriendelijk, professioneel, duidelijke uitleg en (na uiteraard eerst een bak koffie) vrijwel meteen intensief aan de slag. Alles gecontroleerd, zowel binnen als buiten en het eindresultaat is zeer geslaagd. Geen wesp bij ons huis meer te zien. Beestjes Kwijt bevelen wij dan ook van harte aan!!

Elst Gld.

Barbara Raaphorst

Was snel beschikbaar, na een paar dagen nog geen beesten terug gezien.

Oudenbosch

Sander

Snel contact, en direct geholpen. Fijne manier van communicatie en iemand die echt de tijd neemt om te luisteren naar het probleem en daarna met mogelijke oplossingen komt.

Arnhem

Bakker

Prima! Deskundig, oplossingen aangedragen en snelle uitvoering.

IJhorst